donderdag 28 november 2013

Stelling: is er leven na de dood?

Mijn mening hierover is dat ik denk dat er wel iets is na de dood,maar wat juist is onbekend.
Het is ook nooit bewezen dat er leven na de dood is.
Voor sommige mensen kan het wel een houvast zijn in moeilijke tijden bij verlies van een geliefd persoon. Sommige mensen zijn er 100% van overtuigd dat er leven na de dood is,voor deze mensen is het een geruststelling dat hun dierbaren ergens anders op een onbekende bestemming verder leven.

1 opmerking:

  1. Dag Ineke

    Volgens mij is er leven na de dood. Ik vrees dat dit een vraag is waar we nooit een antwoord op zullen krijgen. Ik denk dat we na de dood personen zullen terugzien die we verloren. Ik denk dat het een mooie plek is waar iedereen welkom is.

    Groetjes Emelie

    BeantwoordenVerwijderen