vrijdag 17 januari 2014

Welke waarden vindt ik belangrijk?



Op http://www.123test.nl/persoonlijke-waarden-test/ kan je zelf even de test invullen.

Tot nu toe hebben er 69023 mensen deze test gedaan. Hieronder vindt je de top vijf van de persoonlijke waarden die door deze mensen als beste persoonlijke waarde werd beschouwd.

      Persoonlijke waarde      Frequentie (%)
1.   Familie                           14639 (21,21%)
2.   Gezondheid                   12507 (18,12%)
3.   Geluk                               6731 (9,75%)
4.   Respect                           3959 (5,74%)
5.   Vriendschap                   3938 (5,71)  


Ikzelf heb deze test ook ingevuld. Hieronder vindt je mijn resultaat.

1.   Gezondheid
2.   Respect
3.   Geluk
4.   Goed doen

Ik vindt gezondheid heel belangrijk want als je geen goede gezondheid hebt zal je ook niet helemaal gelukkig zijn en je afreageren op je omgeving.
Respect staat bij mij op de tweede plaats want als je geen respect hebt voor anderen mag je ook geen respect terug verwachten van anderen.
Geluk en het goed doen 'anderen helpen' vindt ik ook belangrijk. Ik probeer deze waarden zo goed mogelijk na te streven,maar natuurlijk is niemand perfect.

      

Geen opmerkingen:

Een reactie posten